FAQ
FAQ
Snel een antwoord? Wellicht staat je vraag hieronder!
Ik heb geen bevestiging van mijn bestelling ontvangen, wat nu?
Normaal gesproken worden onze orderbevestigingen en facturen automatisch verstuurd, mocht je deze niet in je inbox hebben zitten, check dan voor de zekerheid nog even je spambox. Als hij daar ook niet inzit, stuur ons een mailtje of bel ons even en we zullen je z.s.m. een bevestiging sturen.
Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
We streven er naar om binnen 2 dagen je bestelling te leveren, we hebben alle producten in onze webshop op voorraad.
Ontvang ik een track en trace code van mijn bestelling?
Ja, je ontvangt een track en trace code van DHL of van GLS in je mail. Hierop kun je het bezorgmoment aanpassen en/of de zending volgen.
Krijg ik een factuur van mijn bestelling?
Ja, je krijgt een factuur van je bestelling. Deze volgt als het goed is automatisch in je mail.
Ik ben mijn factuur kwijt, kan ik een kopie krijgen?
Ja, geen probleem! Stuur ons even een mailtje met daarin zoveel mogelijk gegevens, zodat wij de bestelling zo makkelijk mogelijk kunnen terug vinden.
Kan ik mijn bestelling retourneren?
Dat is geen probleem, stuur ons even een berichtje. Let er wel op dat er nog geen vloeistoffen in de jerrycan hebben gezeten.